Intro: 
Yeah... this right here 
Goes out, to everyone, that has lost someone 
That they truly loved 
此曲獻給那些失去所愛的人們 
Come on ,check it out 
來吧, 聽聽看 

Verse One:
第一段 
Seems like yesterday we used to rock the show
仿佛就在昨天,我們一起熱辣表演 
I laced the track, you locked the flow
我串曲,你饒舌 
So far from hangin on the block for dough
從一起街頭賣藝到現在 
Notorious, they got to know that
要知道 
Life ain't always what it seem to be
生活不像表面看上去那樣簡單 
Words can't express what you mean to me
言語難以表達,你對我是多麼重要 
Even though you're gone, we still a team
即使你已不在,我們仍不會分開 
Through your family, I'll fulfill your dream
通過你的家人,我會實現你的夢想 
In the future, can't wait to see
迫不及待地想知道,在未來的某天 
If you open up the gates for me
是否是你為我打開天堂之門 
Reminisce some time, the night they took my friend
有時候會想起,朋友離去的那個夜晚 
Try to black it out, but it plays again
不願再回憶,卻一次次在腦中重現 
When it's real, feelings hard to conceal
當你真的離我而去,情感再無法隱藏 
Can't imagine all the pain I feel
難以想像我的悲傷 
Give anything to hear half your breath
我願付出一切,只為再聽到你的呼吸 
I know you still living your life, after death
我知道,你仍再繼續你的生活 

Chorus:
合唱 
Every step I take, every move I make
我踏出的每一步,我的每一個舉動 
Every single day, every time I pray
每一天,每一次祈禱的時候 
I'll be missing you
我都會想念你 
Thinkin of the day, when you went away
想著你離去的那一天 
What a life to take, what a bond to break
將要過怎樣的生活,打破怎樣的束縛 
I'll be missing you
我會想念你 

Verse Two:
第二段 
It's kinda hard with you not around
沒有你在身邊,我倍受熬煎 
Know you in heaven smilin down
我知道你在天上對我們微笑 
Watchin us while we pray for you
看著我們為你祈禱 
Every day we pray for you
我們會每天為你祈禱 
Till the day we meet again
直到我們(在天堂)重聚 
In my heart is where I'll keep you friend
朋友,我把你藏在心裏 
Memories give me the strength I need to proceed
回憶給了我繼續前進的勇氣 
Strength I need to believe
給我保持信仰的力量 
My thoughts Big I just can't define
思潮洶湧,難以言喻 
Wish I could turn back the hands of time
但願我能讓時間倒流 
Us in the 6, shop for new clothes and kicks
我們6人一起,買新衣服互相玩鬧 
You and me taking flicks
你我輕彈淺唱 
Makin hits, stages they receive you on
在舞臺上激起熱烈迴響 
I still can't believe you're gone
仍然不能相信你已離去 
Give anything to hear half your breath
我願付出一切,只為再聽到你的呼吸 
I know you still living you're life, after death
你仍再繼續你的生活 

Chorus:
合唱 
Every step I take, every move I make
我踏出的每一步,我的每一個舉動 
Every single day, every time I pray
每一天,每一次祈禱的時候 
I'll be missing you
我都會想念你 
Thinkin of the day, when you went away
想著你離去的那一天 
What a life to take, what a bond to break
將要過怎樣的生活,打破怎樣的束縛 
I'll be missing you
我會想念你 

Somebody tell me why
能否有人告訴我 
On that morning
在生命 
When this life is over
終結的那一天 
I know
我知道 
I'll see your face
我將會看到你的臉 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    littlecoffee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()